Överdrift

Denna dag har bestått ganska mycket av överdrift. Exempelvis headern som är 750x1246 px stor och mp3-spelaren som ligger här till höger!
I mp3-spelaren har jag lagt in lite låtar som jag tycker är bra just nu, dessa är:
The red jumpsuit apparatus - False pretense
Wolf like me - TV on the radio
Tony mac - The slam
The cardigans - I need some fine wine and you, you need to be nicer
Papa roach - To be loved

Fyra av låtarna hittade jag på en inofficiell soundtrack från filmen Never back down. Ni borde både se filmen och tanka soundtracken, ni kommer inte att ångra er.

Eftersom att papa lajm uppskattade dagens outfit så kan jag ju presentera den. Även lite slackmode på den idag.
Umbromjukisar (idag igen!!!), en rolling stones t-shirt, ett par fejkade dolce & gabbana kalsonger och självklart ett par intersportstrumpor!

Var förresten hos doktorn idag och jag hade inte halsfluss. Sen ville hon ta ett blodprov, vet inte riktigt för vad, men det såg också bra ut, så jag har bara något virus i kroppen som borde försvinna snart.

Kanske uppdaterar lite senare, vet inte.
Vad tycker ni om bloggdesignen förresten? Ni behöver inte klaga på den stora headern för jag vet att den e skitstor.
Pussokram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Din blogg är BALL! ^^

2009-01-16 @ 23:39:49
URL: http://chippp.blogg.se/
Postat av: baz00

ameen langa bild på din outfit modegurun:D

2009-01-17 @ 00:28:54
Postat av: Anton

Lisa

Tack :)



Backe

Haha, det kommer i framtiden

2009-01-17 @ 00:42:32
URL: http://berree.blogg.se/
Postat av: Elin

ja hade tänkt se never back down ikväll, ja lär väll inte bli besviken ;) Bloggen e skitfin btw! deär väll inge fel på en stor header ;) du borde hjälpa mig med min! den är en fuckin disaster! puss

2009-01-17 @ 09:37:02
URL: http://clearofmistery.blogg.se/
Postat av: Freddan B

headern är ganska stor.

;)

GRYM JÄVLA bloggg asså Blondinbella se upp

2009-01-17 @ 20:48:04
Postat av: Anton

Elin

Säg till så hjälper jag dig

puss



Freddan B

hahahaha

2009-01-17 @ 20:54:11
URL: http://berree.blogg.se/
Postat av: Emelie

den ar najs ;)

2009-01-21 @ 09:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0